tisdag, augusti 14, 2007

Du är inbjuden!

Okej, så här blir det. Den 21 September firar vi att BBB fyller 3 år. Samlingsplats blir någonstans i Stockholm under kvällen ( exakt tid och plats meddelas senare). Sen paradcyklar vi till till den bar som jag valt ut.

Har du läst detta är du inbjuden, det spelar ingen som helst roll om vi aldrig har träffats eller om du inte har en tuff cykel eller rätt sorts tröja. Det är trots allt bara en bråkdel av er som läser på BBB som jag har haft äran att träffa.

Om planerna går rätt blir det bra musik, öl och någon film under kvällen. En mysig souvenir för alla som vill fira BBB är också inplanerad.
Eftersom jag inte har råd att bjuda kommer det att kosta 100:- att vara med och fira, men det är väl använda pengar.
Skriv in 21/9 i din almanacka!

Jag upprepar: Om du läser detta är du välkommen, och det är obligatorisk föranmälan, antingen genom att skriva en kommentar här eller att skicka ett mail till markus@happymtb.org

7 kommentarer:

Anonym sa...

Räkna med mig, men det vet du ju redan.
/STEFAN

Sånger från nedre botten sa...

kolla brevlådan

Tobbe Arnesson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Johan Andersson sa...

Kommer glidande på min grumma fixie!

Rikard sa...

klickade in den i kalendern. Se bara till att baren har sockerdricka eller likvärdigt substitut.=)

Anonym sa...

Tack! Det är noterat.

Anonym sa...

öhh.. vete fan om jag vaknat till efter retarden då. eller om frugan släpper ner mig till sthlm igen.. så jag har ingen aning om jag kommer, men kommer jag så kommer du märka det..