söndag, augusti 26, 2007

Lite cykling!



Jag antar att ni började ge upp hoppet om att den här bloggen skulle handla om min egen cykling, eller hur?

Nåja, idag har jag i allafall varit ute och hojat på allvar för första gången sedan i Juli. Lusten att cykla fanns, men inte förmågan. Lunginflammationen har verkligen satt sina spår och jag var helt slutkörd efter en timme. Jag tror inte jag kan undvika att skaffa gymkort, jag är på tok för skröplig.
All styrka är som bortblåst. Men jag ser gym som rehabilitering, inte träning.
Min SUB var dock hur kul som helst att cykla på trots att bromsbeläggen är slutkörda. Att cykeln känns rätt men att jag inte orkar är ju bara ett tecken på att det är något som saknas i mitt liv, nämligen kondition.

3 kommentarer:

Tobbe Arnesson sa...

Najs! Men det ser ut som du springer på bildera, wtf? ;)

Det blev inget i Tantoparken för vår del, som du säkert förstått vid det här laget.

Sånger från nedre botten sa...

Kolla ditt avtal om rehab ingår. Då kan du sporta på arbetstid. Ibland gör det det.

Patrik Skolling Möller sa...

Någon sa att man får bra fysik och lungor av belgisk öl. Så det passar ju bra för dig. :o)

//Skogling