lördag, augusti 05, 2006

Reasons to be cheerful

Det finns många anledningar till att vara glad. Enbart lukten av en stockholmsk sommarnatt borde få dom flesta att falla på knä av tacksamhet, och räcker inte det så finns ju utsikten från Västerbron att tillgå.. Fast just nu så är jag väldigt väldigt tacksam för den lilla bit av min hjärna som fungerar och som säger attt "du ska nog leda cykeln hem i stället för att cykla" och att resten av hjärnan säger " det var nog en bra idé, Markus ben mår nog bra av lite promenad över broarna" i stället för "Fuck you, i can bike"
Kan man egentligen begära mer av sin hjärna? Jag tror inte det. Att den dels säger ifrån att "du, nu funkar vårt samarbete ganska dåligt, och om du tar en öl till så blir det totalknas" och att den sen säger nej till fyllecykling är jättebra. Jag gick hen från Lionbar.
Det är faktiskt något att vara tacksam för...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå...
Ja, jag blev t.ex. glad över dina positiva omdömen om min gamla töntcrescent...
Knagggen