fredag, augusti 25, 2006

Sådär ja. Tillbaka till vardagen.



SSWC06 är över och det blev en succé. Jag kommer med en fullständig rapport senare, men jag hade verkligen kul. Eftersom jag insett att det inte blir någon semester för mig i år så koncentrerade jag mig på att träffa så mycket kul folk som möjligt under SSWC, och mitt hem förvandlades till någon form av Gasthaus med ett improviserat pre-pre raceparty redan på fredagen. Jag mår faktiskt väldigt bra av att ta hand om gäster, och det dröjde till tisdagen innan huset var tomt igen. Jag kraschlandade i verkligheten igen med att jobba 35 timmar tisdag-torsdag, och nu behövs en rejäl storstädning här hemma..
Mulligt, som dom säger i Hässelby.





(för övrigt, HappyMTB ligger nere. Jag vet inte varför och bryr mig inte om att ringa Jonas eller Mathias och fråga. Tids nog kommer det igång, och under tiden så kan man ju städa badrum.)

Inga kommentarer: