tisdag, juli 11, 2006

Sömnlös i Rudan


Det börjar bli dags för årets tävling. Jag pratar naturligtvis om Sömnlös i Rudan för fjärde gången. Förra året var jag inte med och tävlade, men engagerade mig som sportchef för alla lagen som delade tält med oss. I år blir vi inte lika många i tältet, men detär nog lika bra. Som vanligt är jag i usel form, men det börjar pirra av spänning inför att vara med i år igen.
Tre veckor kvar. Jag är glad. Nu ska vi bara hitta en kamin som inte kostar skjortan, för vi märkte förra året att vi måste ha något som kan torka kläder.

3 kommentarer:

Johan Andersson sa...

Ska bli härligt detta... Och du vet ju att du så gärna får torka kläderna i mitt och skoglings tält om du inte hittar någon fiffig kamin.

Haningerox sa...

Fan nu får man köra solo.men nån gång ska väl bli den första.Nu slipper Lasse Lindblom tjata på mig=).
Vi är några tappra som kört alla år=P

Johan Andersson sa...

Grumt med ett 9x3 meters tält all by yourself Peter..