söndag, november 26, 2006

Attans vad trevligt!


Just när jag börjar bli klar i huvudet över hur vårens cykel ska vara ihopsatt och hur min gammelräser ska byggas om och hur Surlyn ska ändras så dyker det här upp: On One lanserar en luggad stålräser med horisontella droppisar.. Bara att tänka om alltså. Det här är en godbit som jag tror passar mig som en handske.. och med tanke på vilka trevliga cyklar Brant får till och vad dom brukar kosta så är det väl lika bra att skriva upp sig på väntelistan. Tur att jag har ett par landsvägshjul som bara står och väntar på att användas.
Läs mer här och titta på mer bilder här.
Lovely.

3 kommentarer:

Rikard sa...

Återigen ett sätt att vara mer retro än vad som är bra för en egentligen.

Jag sparar ett "vad var det jag sa" när du står i götgatsbacekn och förbannar dit QR som inte lyckas hålla bakhjulet rakt när du skall växla ner. =)

Markus F sa...

Nja. Jag hade nog inte tänkt mig att sätta växlar på den där. Jag har ju redan en cykel som passar för det. Tanken med den där var ju att få en SS-LVG.

Rikard sa...

Det blir nog bra det där, säg till när du behöver hjälp med att rikta kedjelinjen =)