tisdag, juli 22, 2008

Ska jag inte ha en sån här?


Den är ju så snygg... En Rawland Sogn. Går att få i skivbroms-version också. Och 650B verkar ju få en renässans. Många däck och fälgar att välja mellan (nåja, fler än för några år sedan i allafall).
Bara att flytta över rubbet från min Planet X (förutom hjulen, men dom kränger jag till Johan A för en spottstyver). Läs mer.

(nej, jag är fortfarande riktigt jävla förbannad över att ha blivit blåst. Men jag kan ju inte sluta fundera på nya cykelprojekt. Det är väl bara att ställa sig i Östermalmshallen varje lördag tills tillräckligt mycket pengar finns på kontot. )

5 kommentarer:

Johan Andersson sa...

Kränga till Johan A för en spottstyver. Det kan ju låta intressant.
Den enda "nackdelen" jag ser med det är att Open Pro bara tar 28mm (rekommenderat iaf) och jag vill åtminstone ha CX-däck som är runt 35mm.

Detta bör ändå kollas upp, om man kan köra så pass breda däck i dom dvs. Då är jag väldigt intresserad.

Det kan jag ju vara ändå då jag enkelt vill kunna byta mellan LVG-däck och skogsdäck och att ha två par färdiga hjul vore kanske en optimal lösning.
Vi får talas vid om detta.

Btw. Klart du ska ha en Rawland Sogn. Du gillar ju stål och med din längd kommer hjulstorleken att bli helt super. Ståtliga pojkar som undertecknad kräva större hjul dock.

Daner sa...

Ser perfekt ut för dig.

Markus F sa...

Jag har Schwalbe 37-or på hojen just nu.

Tobbe Arnesson sa...

Skivbromsar och gott om däcksutrymme och det där är en alpcykel för herrn!

Sebastian sa...

Skitsnygg, lite cunningham över den?
The norwegian connection är ju ett plus. Jag vill ha en cykel som heter Olaf.