söndag, december 23, 2007

Babylon by bike önskar god jul!


God jul till er alla! Babylon by bike hoppas att ni alla får en lycklig jul och ett gott nytt år. Och kom ihåg, även om det enbart är ni själva som bär ansvaret för om era liv blir lyckliga så ska ni älska och uppskatta de få vänner ni hittar och hata era fiender oresonligt intill fjärde led.

Anton och jag sitter nu och tänker på nästa års mest spännande cykelsemester. En tur som helt klart kommer att överträffa mina alpresor, trots att den blir kort i kilometer räknat.
Vi sätter igång träningen direkt efter julen och ska vara i form till försommaren. Hoppas att vi kommer att klara dom 44 kilometer ToR som det är till Prinsvillan i Tyresö på Antons Fixietrike.



Vem vill vara med? Minst två domestiques krävs på denna tur, och det måste vara folk som klarar av att bromsa både sin egen cykel och ytterligare en och hålla sig kvar på vägen. En jävla massa bagage ska tas med också, för det krävs ju en flaska bubbel eller två vid etappmålet...

Babylon by bike älskar sina vänner och önskar en riktigt god jul till alla!

7 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

God Jul & Gott Nytt år Anton & Markus!

Vilken utmaning ni ger Er i kast med. Jag anmäler mig naturligtvis (med förebehållet att datumet inte krockar med någon begravning eller liknande) till denna fixie-ride. Jag lägger mig självklart bakom triken och hjälper till att bromsa när det behövs.

Er vän i Norrort, Jocke

Sånger från nedre botten sa...

God Jul! Hälsa Anton.

Anonym sa...

Jag hakar på, om datum å sånt funkar. Låter helmulligt! God Hjul på er båda!

Anonym sa...

God jul på er båda två.
Säg till när ní skall köra er tur så kommer vi med, som hjälpryttare om det behövs eller bara för sällskaps skull.

Markus F sa...

Kul! Anton och jag lägger oss i träning inför sommaren så fort en liten förkylning har lagt sig.

Vi behöver som sagt vara några stycken, både bromsare och bogserare kan behövas. Hoppas jag får till en Big Dummy till dess också.

Haningerox sa...

Jag ställer upp om det inte krockar med nån tävling eller dylikt.
God fortsättning och gott nytt år