onsdag, juli 11, 2007

Ordverifikation återinförd

Nu har nån spamrobot hittat hit och langat upp några dumkommentarer. Konstigt nog så är den skyldige en annan blog där det säljs t-shirts. Därför är ordverifikationen återinförd. Ni som är reggade hos Blogger ska dock slippa ordverifikation när ni skriver en kommentar. Under tiden så kan ni ju hjälpa mig genom att öppna länken i kommentaren (det är någon Rodrigo som babblar om "Camizetas personalizadas") och flagga den bloggen (högst upp, bredvid Blogger "B" och sökrutan). På så vis blir Blogger meddelade att deras programvara missbrukas.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt men sant

Johan Andersson sa...

Spanjacksvin!

Sånger från nedre botten sa...

är reggad, men inte slipper jag ifrån nåt inte, nä, nä, här ska man straffas för gud vet vad, mutter, mutter.

Varför har du inte deletat eländet?

Anonym sa...

Hey nice site!

Markus F sa...

Inte spanjack, brasse. Och jag kan inte deleta kommentarer som redan är publicerade. Och för övrigt kan jag meddela att makelele som har postat här ovan inte är en spambot, utan har surfat in från Österrike och sökt på Steinach.. så allt som ser ut som spam är inte det.

Markus F sa...

Jag såg att han har varit inne på din blogg också Johan.. Flagga den jäveln.

Johan Mölleborn sa...

Han var hos mig också. Min grumma långcyklarblogg liksom. Jag ska bajsa på hans tröjor.
/Big

Sånger från nedre botten sa...

Andra försöket att skriva nåt i ämnet (förra inlägget försvann, x*z=qp&f%tordverifikation). Den där kisen var och hälsade på hos mig med och jag kunde deleta eländet. Vad har du för en version av blogger? 0,1?

Markus F sa...

Jag kan inte deleta. Det beror på inställningarna i kommentarsfunktionen. Jag vill hellre att kommentarer publiceras snabbt.