torsdag, juli 19, 2007

I otakt med läsarna..Eller?




För sådär tio dar sedan skrev jag ett inlägg om att jag inte var intresserad av landsvägscykling.
Några dagar senare så lade jag upp en enkät här på sidan där jag frågade om vilken typ av cykling som lockade mest just nu.. Alternativet med att cykla landsväg över klassiska alppass fick överlägset flest röster, och sen var det några få som hade röstat på Åre/Jämtland eller på Hellas/Nacka.. Jag blev med andra ord rejält nerröstad..
Väldigt få tyckte som jag. Helt uppenbart är vi i otakt med varann.

Jag kan bara komma på två förklaringar till det här:

1: Ni som läser här är vuxna människor som respekterar en annan åsikt och förmår uppskatta den höga litterära nivån på BBB även om ni inte håller med.

2: Ni retas med mig eftersom enkäter är jättefåniga.

Jag tror att jag gillar båda alternativen lika mycket..

Kram,
M.F.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Är inte du för gamal för att bry dig om vad andra tycker?

Johan Andersson sa...

Och för bitter.... ;o)

Johan Andersson sa...

Ärligt talat så är ju variationen och mångfalden det härliga. Det ena behöver ju inte utesluta det andra.. Dina stigar i alperna skulle jag vilja köra till 100% men LVG i berg är helmulligt!

Nypan sa...

Jag älskar också variaton, men med förkärlek för LVG och gärna bergsmiljöer. Bland dom bästa turerna är ju också dom med familjen, där lilleman sitter bak i cykelsitsen. Varför fick jag inte rösta på det? :-)