fredag, juli 13, 2007

Blåst


Jag känner mig blåst. Att få en överjävlig lunginflammation direkt efter semestern gör att min resa känns bortsuddad. Alla kul minnen försvann i feberdis och känns lika avlägsna som om det var förra sommaren istället för två veckor sedan. Och den här lunginflammation har dessutom vräkt förödelse över min även i vanliga fall skröpliga kondition. Jag kom hem i toppform, och två dagar senare var allt förstört. Jag som borde ha dundrat fram på stigarna i Hellas orkar inte ens cykla till affären.. Fy fan. Är det inte garanti på semestrar? Jag tycker att jag har rätt att häva köpet och få en ny likvärdig vara. "Eftersom köpanden inte till fullo har kunnat njuta av sin semesters minnen och effekter beslutar allmänna reklamationsnämnden att köpet häves och att köparen har rätt till två nya veckor". Jag vill ha tillbaka min tid. Jag funderar på att ringa till Sverker.

3 kommentarer:

Sånger från nedre botten sa...

Det är inte så konstigt att folk fastnar här nuför tiden. Sen du la frågan räcker det inte med ett enkelt klickande på bakåtikonen, man måste skrolla på den för att komma härifrån. Snyggt jobbat!

Markus F sa...

Tänker du på enkäten? Den är inte riktigt klockren. Tyvärr kan jag inte ändra på den förrän tiden går ut, den är låst.

Markus F sa...

Den där enkäten har ställt till det. Det funkar med Firefox och Safari, men här på jobbet med Windows/Explorer funkar inte bakåtknappen..