fredag, mars 16, 2007

De Brouwerij Pokaal III


Jag antar att de flesta har kommit ihåg att markera 31/3 i almanackan?
Det är nämligen dags för årets upplaga av DBP, så ni har två veckor på er att vila upp er. Henry Chinaski har återkommit från en vinters skidbummande med svårartad cykelabstinens och kommer att stå vid min sida som arrangör, men Knäskål sitter fast med familj och karriär i Öst-Norge och nöjer sig med att vara virtuell banläggare. Några bra tips på depåställen tas tacksamt emot. Kom ihåg att 25 svettiga cyklister måste vara välkomna bara..

5 kommentarer:

Johan Andersson sa...

Så underbart... Årets höjdpunkt!

Johan Mölleborn sa...

Har jag nämnt att jag sitter på planet till Mallis då?
=D

Markus F sa...

Varför tror du vi valde det datumet?

Anonym sa...

Jag är på. Klargjorde alldeles nyss här hemma atta "pappa är ute och cyklar hela dagen"

Anonym sa...

Varför detta hemlighetsmakeri?