onsdag, oktober 04, 2006

Upplysningstiden är här.



Så där ja. Nu är det dags att sprida ljuset och skippa vidskepelsen. Inför Happy Witch Ride om två veckor kommer jag att stå som Alfons Åberg och peka: Stick du stygga spöke, för du finns inte! Witchfinder Generall kan gå hem och lägga sig för han har blivit arbetslös. Exposure Enduro Turbo borde ha tillräckligt med juice för att krypa hem.
Enligt Exposures egna uppgifter så räcker batteriet 2h30min på högsta och 8h40min på lägsta effekt. Enda nackdelarna som jag kan se nu är lång laddtid (12h) och styrfästet har ingen snabbkoppling, lampan är skruvad med 4mm insex.
Men jag kommer inte att kunna skylla på belysningen om jag bryter Happy Witch Ride..
Hoppas armen håller, jag får undvika tunga lyft den närmaste tiden. Käka som attan, och vila.

2 kommentarer:

Johan Andersson sa...

Så hur gick det på häxturen??? ;o)

Markus F sa...

Ha, häxturen blev inställd. Det visste du ju .. Ond hals hindrade mig från att ställa upp. Iofs så blev halsen bra på fredan, men då hade jag ju redan bangat.