lördag, februari 11, 2006

Uppgradering. Tekniskt dravel men nödvändigt.


Hallå! Först och främst, tack till alla som läser. Jag är verkligen förvånad över hur många som har koll på den här bloggen, och intresset överstiger verkligen mina förväntningar.
Det är nästan så att jag blir stoppad på gatan av okända människor som säger att dom har läst vad jag skriver här (OK, överdrift. Så här är det på riktigt: Många personer som jag inte känner så väl eller som jag trodde skulle vara fullständigt ointresserade visar sig ha besökt den här sidan och dessutom gillat det. Dom håller inte nödvändigtvis med, men tycker ändå att det är tillräckligt bra för att nämna det för mig.) Jag blir jätteglad, och alla kommentarer är välkomna. Faktum är att ni gärna får kommentera mer, även om jag fortfarande är diktator så gillar jag att höra era åsikter.

Och eftersom jag började fundera över hur många det egentligen är som läser här så bestämde jag mig för att skaffa en räknare.
Efter några goda råd från Rikard Gothäll (som den uppmärksamme vet är den som är ansvarig för det exceptionellt bra wajerdragandet på min Surly och alltime good guy, kolla gärna länken till Put me back on my bike" här till höger) så valde jag en Sitemeter som nu sitter längst ner på sidan. Nu kommer jag att ha bättre koll på om någon läser mina tirader.
Men detta innebär ju också att jag får hårdare press på mig. Om nu folk vill läsa det jag skriver så måste jag leverera. Så jag får disciplinera mig mer, skriva bättre, oftare och roligare.
Ni förtjänar det bästa.

4 kommentarer:

Haningerox sa...

Coolt..Du har ju besökare från Stirling(Can)och Frisco (TX) und Deutchland.
snart tar du över hela världen.
Jag har också startat en blogg.
Men dem är inte lika bra som din

Markus F sa...

Kaijan, du hade ju kunnat ge mig din URL så hade fler kunnat se den..

Johan Andersson sa...

Ja Markus.. Nu får du verkligen höja ribban här ;o)
Skämt åsido så är jag inte så där överjävligt intresserad av bloggeriet på internet men denna är ju ett undantag eftersom du yrar om saker som jag själv har intresse i.

Har fixat en genväg till Kaijans med nu så jag hoppas att han bräcker dig direkt så att tuppfäktningen kan ta fart...

Med framtida förväntningar... Geoff Kabush, aka Johan Andersson

Anonym sa...

Verkligen jättefin blogg. Verkligen. Klick klick på google-annons.