lördag, januari 07, 2006

SSWC06



Just när jag på allvar har börjat fundera på arrangemanget inför SM i singlespeed 2006 ringer Tobias och meddelar att han och Jocke har fått förtroendet att arrangera VM i år. Vad säger man? Det är faktiskt riktigt jävla apkul, och Stockholm är en perfekt stad för det här. Bättre arrangörer kan jag inte heller tänka mig, det här är killar med exakt rätt inställning. Jag visste att dom hade lämnat in en ansökan till Surly, men trodde inte att dom skulle lyckas.

Men det känns inte riktigt som om det är värt att lägga ner för mycket krut på SM nu, det får bli väldigt soft och laidback och i början av sommaren. Hellre engagerar jag mig med att hjälpa Tobias och Jocke med SSWC06, för det kommer att behövas.
Wow, nu blir det party! Dessutom är det SSEC i Toscana 3-4 September, så det finns all anledning att se fram emot det här året.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ett stort grattis till Tobbe, Jocke och Sthlm för detta event. Blir det enda VM jag ställer upp i. Och klart att du ska fixa SM, även fast det blir lite laid back.